dimecres, 7 de juliol del 2010

Bon dia

A vegades, no solament ens sentim bé, sinó que durant el dia ens passen coses bones. Per exemple, l'últim examen abans de les vacances d'estiu ens ix més o menys bé -deixem la classe amb l'esperança d'aprovar, diem adéu a les companyes felices perquè baix ens espera un xicot molt agradable. Per exemple,  per la vesprada se n'assabentem d'una bona nota d'un examen al qual no ens anàvem a presentar i que ens permet contemplar noves possibilitats en el futur. Per exemple, rebem notícies d'una estimadíssima amiga, que, pobreta meua, està fent la seua primera guàrdia - i no en sabíem res d'ella des de fa alguns mesos. Per exemple, compartim unes cerveses amb algú, sense importar-nos massa si fem tard a l'autobús o qui guanya el partit del dia. Per exemple, enllacem les mans mentre passegem. I pensem que allò que ens preocupa eixirà bé, que aquells amics que volem que tornen, tornaran, i que aquella persona que no pot tornar, si poguera veure'ns, es sentiria feliç de vore'ns feliços. I unes llàgrimes de felicitat i agraïment aguaiten pels ulls.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada