Hi ha persones, li dic mentre ella agafa el got de tinto d'estiu, que quan senten alguna cosa important, ja saps, això que anomenen sentiments forts, simulen (i fins i tot arriben a sentir-la, com un efecte secundari de l'engany) una certa indiferència, tal volta és el que li passe a d'ell. Ella xucla la beguda mentre em mira. Tot seguit diu, quin cansament, no, haver de mantindre sempre una certa fredor cap a les coses bones de la vida?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada