diumenge, 27 de juny del 2010

Hi ha persones que...

Hi ha persones, li dic mentre ella agafa el got de tinto d'estiu, que quan senten alguna cosa important, ja saps, això que anomenen sentiments forts, simulen (i fins i tot arriben a sentir-la, com un efecte secundari de l'engany) una certa indiferència, tal volta és el que li passe a d'ell. Ella xucla la beguda mentre em mira. Tot seguit diu, quin cansament, no, haver de mantindre sempre una certa fredor cap a les coses bones de la vida?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada