dijous, 24 de juny del 2010

Els ximpanzés i els hòmens segons Linné (apunt breu de veres)

Quan parlàrem dels ximpanzés i els hòmens -en una classe de biologia-, em quedí sorpresa per l'apreciació que féu Linnaeus, o Linné, al 1758. Les paraules les traduïsc de l'anglès, tal com estan als meus apunts de l'assignatura. Més o menys diu així:

Com a naturalista, i seguint mètodes naturalístics, no he sigut capaç de descobrir ni un sol caràcter que distingisca l'Home dels antropomorfs, els quals tenen espècimens que s'assemblen als humans de tal manera que un viatger inexpert podria considerar-los com a varietats de l'Home. 


1 comentari: