dilluns, 17 de gener del 2011

De tots els fulls en blanc

He tornat a imaginar que ella m'ensenyava una altra vegada el poema i me'n demanava un. Com si jo poguera. Acumulava cues d'il·lusions com cometes a la mà, il·lusions que durant un temps brillaren amb força i amb elles tacava fulles. Vaig mentir aleshores, em mosseguí els llavis que volien dir-li que sí. Aquesta volta, set o vuit anys després, tinc massa coses que dir-li i sé que no callaré. Li he de contar com és d'estranya la quietud dins del canvi, com puc dir que tot ha canviat i que no ha canviat res, li he de contar que ara, al fons de tots els fulls en blanc, colpegen cors semblants als nostres

2 comentaris:

  1. per favor no calles, tens una manera molt bonica d'explicar les coses

    ResponElimina
  2. hola, m'agrada, gràcies!! quan arriben comentaris a aques blog no m'avisa, no sé perquè... venia buscant un apunt antic i vos trobe a vosaltres :)

    ResponElimina