La poesia és una cosa seriosa
dimarts, 11 de gener del 2011
Capvespre
- Per què hem vingut?
- Per sostindre un món de somnis.
L'alt del Pi, Serra
3 comentaris:
AlfredRussel
13 de gener del 2011, a les 22:30
Una raó ben convincent per haver anat. Salut!
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Coralet
17 de gener del 2011, a les 14:51
Sí. La Calderona era la raó.
Un abraç
Respon
Elimina
Respostes
Respon
MARIKO
20 de gener del 2011, a les 15:14
És bonic...
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Una raó ben convincent per haver anat. Salut!
ResponEliminaSí. La Calderona era la raó.
ResponEliminaUn abraç
És bonic...
ResponElimina