dissabte, 4 de desembre del 2010

Tanquem finestres

Desembre ha aparegut avui a les sis quan l’horitzó ha abaixat fins esgotar-se. El sol ha tornat a fer-se somni, fantasma el cadàver de l’estiu enfonsat més i més lluny. Ningú ha dit res, però el tic-tac semblava cantussejar una tonada més trista i el vidre no ha tremolat per l’últim raig. He amagat les plantes i tancat les finestres. Darrere de mi un feix de fred com un puny.

2 comentaris:

  1. Fa fred, fa fred... a fora i a dins. Cal que tanquem bé totes les finestres.

    Un gust llegir-te, com sempre.

    lavidatevidapropia

    ResponElimina
  2. El gust és, encara que sone típic, tindre't per ací!
    Una abraçada
    Ahir per València féu "ponentà" ;)

    ResponElimina