dimarts, 7 de desembre del 2010

Separació

Separación

Tu ausencia ha llegado a atravesarme
Como el hilo a una aguja.
Todo lo que hago está cosido con su color.

Migración, de Merwin.

Va créixer la garrofera i una arrel obrí escletxa al pou. Ell havia anat tots els dies, a boqueta nit, a llançar una pedreta per veure quin soroll feia. Cada dia diferent. Tenia temps, tot el temps del món. S'enfilava cap amunt, més enllà del taronjar. La terra i el cel s'obrien rojos. Anava a la mateixa hora i parava l'orella. Repetia el moviment, deixava que el temps també caiguera al pou.
Més tard, tallàrem la garrofera. Ningú recorda quin soroll feien les pedres quan queien dins.

5 comentaris:

  1. Que bonic! "deixava que el temps també caiguera al pou" ... M'agrada molt!

    lavidatevidapròpia

    ResponElimina
  2. També a mi m'agrada, i molt. Com tots els que estàs regalant-nos aquests dies --amb el seu aire de... melàngia tardorenca?

    Gràcies i endavant!

    ResponElimina
  3. una arrel obrí escletxa al pou

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies!!!... Bonica, bonica és la garrofera i sí, es podria dir melangia :)

    Mil gràcies benvolgut anònim! Ja deia jo que no em sonava bé, hehe.

    ResponElimina
  5. Sóc un de tants que han crescut pegant voltes a una garrofera :) Esta també la van tallar...

    ResponElimina