divendres, 10 de desembre del 2010

Qui no somia

Per a ella, jo era més com l’hivern. Somiava l’au del paradís, les arrels que pengen dels troncs i perforen els solsticis freds, la cega trajectòria de la pluja als tròpics, de la calorassa. Ella somiava i tenia hivern que era jo, insistent i esmaperdut, acostumat al gris de les gavines que no somia, que sols busca femer.


...sóc una de tantes que creu allò de "rates de l'aire, rates de l'aire" ... pobrets animalets!

1 comentari:

  1. confesso que jo també... crec que és perquè em fan por, em generen desconfiança. De tota manera, darrerament estic aprenent a conviure-hi. Al final els tindré simpatia i tot! :-)

    lavidatevidapropia

    ResponElimina