diumenge, 31 d’octubre del 2010

Que estimes, vol dir

A vegades et descuides i obeeixes un fred, sense adonar-te'n. I vas tornant enrere, com si res haguera servit i solament repeteixes que ja has oblidat coses. Que no tens dret d'oblidar i el fred comença i s'escampa aleshores. I tornes perquè agafes aire del plor i també torna un aire tranquil.  I t'adones que estimes encara.

Desde el principio, 
desde niña, creí
que el dolor quería decir
que no me amaban.
Que amaba, quería decir.


Louise Glück

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada