dilluns, 30 d’agost del 2010

Sempre en aquesta època...

He estat perdent vora quinze minuts en dues coses: llegir algun  blog i passar fotos de la meua càmera a l'ordinador. I així, guardant les fotos, és com m'he trobat amb aquesta que vaig amprar de no sé quina pàgina web o quin blog. Sempre que vénen exàmens, el mateix: com m'agradaria poder llegir el que em vinguera de gust! I ara em vindria de gust estar llegint un conte d'aquest escriptor, aquest home que ens mira fixament des del blanc i negre de la fotografia.


2 comentaris: