He estat perdent vora quinze minuts en dues coses: llegir algun blog i passar fotos de la meua càmera a l'ordinador. I així, guardant les fotos, és com m'he trobat amb aquesta que vaig amprar de no sé quina pàgina web o quin blog. Sempre que vénen exàmens, el mateix: com m'agradaria poder llegir el que em vinguera de gust! I ara em vindria de gust estar llegint un conte d'aquest escriptor, aquest home que ens mira fixament des del blanc i negre de la fotografia.

I qui és?
ResponEliminaEndevina-ho :)
ResponElimina