Normalment, sempre que vaig a escriure un apunt, em ve el mateix pensament: allà vaig jo amb els meus apunts per contribuir a la massa d'informació -inútil- que pots trobar a internet. No és falsa modèstia, no, és veritat. A poca gent interessa que jo haja estat o no en Benidorm, i si aní a vore a la millor -i única- imitadora de Tina Turner que mai he vist. Tanta informació es menja una altra, i així fins a fer una muntanya d'escombraries, perquè, tot el que no es pot destriar, esdevé això mateixa, fem. Realment, sí que trobes coses ben interessants a internet, el problema és conseguir trobar-les, com bé sabeu, i després no oblidar les rutes que has seguit. Encara que si t'interessen diverses coses, la teua llista d'adreces d'interès pot resultar també un xicotet internet: no perquè no t'interesse, sinó per la quantitat d'enllaços que acumules. Hi haurà bones maneres d'aprofitar el temps a internet, però la meua no és massa eficient, i supose que passa com en la vida: hi intervenen l'organització, la teua piràmide (o quadrat, o el que siga) d'interessos...
Conec gent que ha trobat faena pel blog, gent que s'ha enamorat a partir d'anar comentant-se jugadetes als apunts i gent que ha fet amistat via blogs. Després, i més enllà d'això, crec que els bloguers es podrien dividir en dos grans grups -em ve de gust dividir-ho així- els que fan faena de divulgació, és a dir, escriuen després d'haver après alguna cosa, relacionada amb la seua faena normalment, i els que es plantegen l'apunt com un aprenentatge: pot ser saben un poc del tema, però busquen a la xarxa més informació, i al final de l'apunt, quan el donen per acabat, han aprés molt més del que sabien. Per descomptat, el primer té un poquiu del segon i el segon té un poquiu del primer. Per descomptat, açò no té cap validesa. I tant al primer com al segon, li agrada escriure, que crec que és el més important per tindre un blog.
I parlant de blogs: per què vilaweb continua posant-hi bloc referint-se al blog???
I per últim, hui és el dia de blog, i han proposat, des de BlogDay, que cadascú recomane cinc blogs interessants. Jo participe, a la meua manera, sense seguir els passos, o siga sense enllaçar-me, i per tant, sense que tinga cap utilitat. Són, per dir-ho així, els que, descoberts fa poc, m'han agradat més. Agafats en conjunt, una combinació de poesia, llengua i biologia :)
Ací van:
moltes gràcies :-) m'agrada que t'agradi. per la meva part, continuo passejant-me pel teu blog, encara que sigui en silenci. sempre és agradable.
ResponEliminauna abraçada.
L'important no és tant a qui li puga interessar el que escrius, sinó que tu tingues ganes d'escriure-ho i que hages triat esta manera de comunicar.
ResponEliminaA Internet es poden fer moltes coses, des d'entretindre's (ex. videojocs), passant per trobar gent amb la mateixa afició que tu (ex. un fòrum de pesca) o aprendre alguna habilitat (ex. tocar la guitarra) i un llaaaarg etcètera.
Internet està molt bé sempre que no oblidem el món exterior: el passeig per la platja/muntanya, la cerveseta amb els amics,etc. Comunicar, també, d'altres maneres.
Un honor estar en esta llista, gràcies! :)
Això de bloc no fa sentit, cada vegada els bloguers l'usen menys; no entenc Vilaweb, potser pretenen ser puristes de la llengua, però crec que s'equivoquen.
ResponEliminaQue jo sàpia, blog ve de weblog: web (xarxa) + log (diari). És a dir, un diari o bitàcola en Internet.
Moltíssimes gràcies, Coralet! Un honor formar part de la teua llista, i una bona manera d'alegrar la represa després de les vacances.
ResponEliminaPer ací em trobaràs, com sempre. Salut!
Gràcies a vosaltres, sempre esteu entre les meues lectures preferides d'internet!
ResponEliminaBesos