dijous, 29 d’abril del 2010

La sal d'aquest mar





Eixa fou la casa del meu avi. Contant-te la història puc fer-te vindre el plor que sempre guardem al pit com un deute per continuar vius i poden els teus ulls esdevindre dos crepuscles. Eixa fou la casa del meu avi: ací el seu plor d’exili, ací paraules que no entens. Ací les quatre mans que l’arrossegaren fins que el futur li va fugir del rostre.

2 comentaris:

  1. Aquesta pel·li em va decebre. No sé... tal volta esperava trobar-me una anàlisi profunda del conflicte entre Israel i Palestina. A vegades certes coses em resultaven inversemblants i, sobretot, me n'aní del cinema amb la sensació que no havia aprés res de nou.

    ResponElimina
  2. Hola, una altra volta... mmm, a mi sí que m'agradà perquè pesava més la història d'ella, de la tornada, de l'enamorament, i encara que no isca massa sobre el conflicte (o sobre la situació en la que es troben els palestins) jo crec que mitjançant el personatge masculí i de "lo" desil·lusionat que es troba, una es fa a la idea...O també quan torna a la casa de l'avi.
    No sols és aprendre és que ens acosten, que ens facen més reals, els conflictes més o menys llunyants.

    ResponElimina