dijous, 29 d’abril del 2010

Quedar-se

També és difícil quedar-se, moure's tots els dies pels mateixos carrers, col·laborar amb la rutina, mantindre en ordre la fúria del cos. Tallar pacientment les ales que, fins i tot, t'eixen de la boca.

1 comentari:

  1. Pues sí. Que difícil es no salir a veces corriendo a por algo que deseas, aún sabiendo que es mejor no hacer nada para finalmente conseguirlo.

    ResponElimina