dilluns, 27 de desembre del 2010

Com preparar-se per a l'any nou (II)

 Tornar al teu lloc preferit


 Caminar entre els tarongers


Fixar-te en les molses (foto: esporòfits)


Se m'oblidà nomenar esta pel·li de Clint!


Tornar a vore esta pel·li, una altra matinada

I recordar que l'important és l'actitud

5 comentaris:

  1. Un programa completet, que gaudisques bona cosa. Però especialment: moltes felicitats!

    ResponElimina
  2. M’agrada la foto de les molses (i les altres). Tens posat l’efecte Macro?

    Buf, esta té pinta de romanticona, eh

    Crec que és molt bo llegir de tant en tanteixa vinyeta

    ResponElimina
  3. Gràcies als dos!

    Josep Lluís, romàntica, sí, romanticona no. La vinyeta és molt especial, me la donaren farà -potser ja- deu anys.

    Ah, i el mode macro l'he après a usar fa poc (si es pot dir que girar una rodeta de la màquina de retratar és saber usar ;)

    Coralet

    ResponElimina
  4. Un plaer descobrir el teu blog! Veig que també t'agrada molt la poesia. Ho celebre. M'agrada transitar per aquestes illes on la llum de la poesia ens fa de quia.
    Des de la Ribera del Xúquer, Joana.
    O des del teler del record, Iris.
    Molt bons els teus proposits!

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies, Iris. Apunte el teu blog a la llista poètica :)

    C.

    ResponElimina