Gran Torino, Clint i els hmong
Sóc una fan de Clint, no puc evitar-ho, tot el que fa aquest home m'agrada -o quasi tot, perquè no he vist Invictus, però és que em fa peresa vore un partit de futbol, encara que la pel·li no tracte del futbol, i perquè al meu crític favorit no li agradà. Per això, a vegades, no sé si és que m'agrada tant que li perdone pel·lis que menysprearia amb altres, però no, és que és molt bo el senyor Eastwood.
La pel·lícula és senzilla, i potser parteix de tòpics, però al final resulta ser una història èpica, emocionant. D'algú amb una duresa forjada per la guerra, d'algú violent, aturmentat, racista, brusc, però que al remat sap què cal fer, sap què és el correcte. Com diu Boyero: no se muiga mai, senyor Eastwood.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada