diumenge, 27 de desembre del 2009

Que en faces més, i jo que ho veja


Recorda, Coralet, recorda, avui dia del teu aniversari, que una de les coses més importants és l'actitud ^_^


7 comentaris:

  1. Jo recorde els darrers aniversaris com els dies més tristos de cada any. Alguns. D'altres, com els millors. Això no ho tries, la tristesa entra per la porta o es queda fora.

    Espere que hui no se li ocórrega passar de l'entrada. Per molts anys, bonica.

    ResponElimina
  2. Gràcies!
    La tristesa a ratlla, Alba. La mínima necessària¿?
    Comtessa, que xulíssima la foto de la neu amb contrast del verd de la "toalla". I la cama alçaeta, :)))

    ResponElimina
  3. Feliç aniversari! A seguir sumant alegries i experiències...

    ResponElimina
  4. Amb una mica de retard, però també em sume: felicitats! I l'actitud davant els anys, i davant tot en general, és important.

    ResponElimina