dilluns, 8 de novembre del 2010

Un ocell agosarat i viu

Hauria d'haver tornat uns quants llibres a la Biblioteca però entre unes coses i altres, no he pogut. Entre eixos llibres de poemes, un de Miquel Martí i Pol, al que tenia arraconat dins d'autors que no m'interessen per blablabla, i aquest ha sigut un bon descobriment d'enguany. M'agrada, sobretot, la transparència d'alguns poemes. I també que sovint parle de la importància del present, que torne a ell.

INTERLUDI

Tots els colors de tu i un sol color.
Ara que saps que ni la mar ni el vent
no repeteixen mai el mateix so
i que el silenci no és un pou eixut,
pots ben reprendre sense por costums
mig oblidats, projectes i desigs.
Tot es mesura des d'aquest present
que tens al cap dels dits i és un ocell
sorprenentment agosarat i viu.




3 comentaris:

  1. M'alegra especialment aquest "descobriment": un dels meus poetes preferits, sense cap dubte. Que el gaudisques bona cosa!

    ResponElimina
  2. Clar, el descobriment és per part meua ;)
    El llibre l'acabí fa temps i el vaig gaudir molt!

    C.

    ResponElimina
  3. Quin poema més bonic i com es deixa sentir!
    He estat llegint els teus post, desperten grans sentiments.
    Enhorabona pel blog, ara no tinc temps, però seguiré llegint-te un altre dia.
    El teu valencià em resulta una mica estrany, fas servir qlgunes paraules del català central, tot i això la seua lectura em resulta molt grata.

    ResponElimina