Que hi pose Alfaz i no Alfàs, o que la platja del Ponent siga la del Poniente. Que el centre comercial s'anomene La estación, o que l'hospital, privat si no m'equivoque, siga Hospital Levante. Que hi abunden més cartells en anglès que en valencià. Que a la majoria de la gent, els habitants i els visitants, li tinga igual entendre el valencià; que els mateixos valencianoparlants, per exemple, la meua família, quan ixen al carrer, canvien d'idioma... I supose que, malgrat l'asfalt, el trànsit sempre present, l'acumulació de personal a les platges, la contaminació de la mar, hi haurà alguna cosa bona a Benidorm. Demà, espere vore'n una.
Ahir
A vegades, puc ser brusca responent als comentaris, en especial, si aquests són anònims. I no és que siga desconfiada -justament, no modere els comentaris-, sinó més bé es tracta d'un caràcter que tendeix a l'estufit, normalment, i per sort, solament quan es tracta de certs temes. L'explicació és un descàrrec. Gràcies, de bestreta, pels comentaris: sempre és agradable trobar-ne algun, i saber el vostre parer.
Segur que ja ho tens previst, però no deixes d'acostar-te a la serra Gelada. A banda del sender que la travessa per dalt, una volteta amb el vaixell pels penyasegats --tot i la "cascada de merda"-- fins a l'Albir és molt recomanable. I la gent del parc natural, bona gent, també. Estigues bé, fins prompte!
ResponEliminaAh, i oblides el rincón de Lois! (o, com a molt, de Loix), tan difícil de trobar escrit correctament (racó de l’oix). Aquella zona es diu així, sembla, perquè antigament s’hi concentraven aigües que feien molta pudor.
ResponEliminaI segur que et faria goig (a mi me’n faria) veure els coralls i més fauna de l’Illa de Benidorm. L’altre dia parlaven en la tele que està sobreexplotada, que mentre que en altres llocs de busseig hi ha fortes restriccions, en aquesta illa, per algun motiu (turisme?) fan els ulls grossos.
Jo, sempre que vaig a Benidorm en estiu, procure no perdre’m una sessió de Rafa Raposo al Heart Break