dissabte, 21 d’agost del 2010

Passejar amb la camiseta al revés

Pot ser, a més de la Serra Gelada -que aquest viatge no visitaré, perquè entre altres coses no duc els pals, i a més, tinc poc de temps- a més de l'illa de Benirdorm, i el racó de l'Oix -on tranquil·lament em trobe aquests dies, sempre el dinar i el sopar a taula quan toca, sempre una estoneta per a la piscina- a més, en definitiva, de la natura i de les rutes que vull pensar que faré en setembre, hi ha una altra cosa que té Benidorm: i és que jo no he vist mai cap poble, cap lloc, on la gent vaja vestida tan coenta, ni ensenyant tant la carn pel carrer. Si jo ahir isquí amb la camiseta al revés (és a dir, el contrari de l'andret), aní ben tranquil·la pel carrer, sense buscar cap servici públic on canviar-me. Allí estava jo ensenyant l'etiqueta, no diré la talla, en companyia de dones i hòmens que anaven en biquini pel carrer, i tot era profundament coent i en principi, lliure.

Afegit: gràcies per les propostes per a Benidorm, estigueu segurs que me les anote per al pròxim viatge :)

2 comentaris:

  1. Homes en biquini? HO HE SENTITI BÉ? Travestisme? Són massa grassos i el necessiten, el sostenidor vull dir? Em sembla interesantíssim, de debó. Nova espècie a protegir, per si de cas, que mai se sap. Bé, que ho passes molt bé. Mai he estat a Benidorm, potser siga una sort, o no. Ja m'ho diràs.

    ResponElimina
  2. He, he... escric els apunts molt ràpidament, i passa el que passa: encara que d'hòmens en biquini no en vaig veure, no assegure que no hi haguera.
    I sí, alguns tenien (ehem, tenen) més mamelles que moltes dones, com per exemple, jo mateixa ;)
    Sí que paga la pena, visitar Benidorm, per veure l'ambient, almenys una vegada en la vida, i per la zona d'al voltant.
    Besets

    ResponElimina