Ara és estiu i això significa que canvien les rutines per a alguns, sí, també per a mi. És temps d'organitzar-me perquè tendisc a deixar-me dur pel temps de la calor i la lentitud. És temps per llegir: m'acaben de deixar Plagis, que justament avui vull començar, i després aniré a per la novel·la del germà de Lawrence Durell, el zoòleg Gerald Durell, i després... Ve, m'ature, no vaig a fer una llista dels llibres que vull llegir, entre altres coses, perquè tal vegada no puga acabar-me'n ni la meitat dels que voldria: la vida també impedeix llegir tot el que voldríem. L'època en què més vaig llegir va ser quan els llibres eren refugi, quan la vida m'espantava i sentia massa l'adolescència. Ara l'acte de llegir és més tranquil, més pausat (menys en casos d'urgència: l'ànsia de poemes), menys sovint.
Alguns aturaran la seua rutina de bloguers i jo crec que també em convindria, encara que amb açò mai es sap: tal vegada un dia m'alce amb la necessitat d'anunciar al blog alguna cosa que poc importa al món però que jo he d'escopir. O siga, que ara dic que me'n vaig de vacances i a bien tôt però em reserve el dret de tonar de les meues vacances quan em done la real gana.
Com desitjar felicitat, segons alguns, sembla una cosa superficial i propi del món occidental que solament busca el plaer instantani i sense esforç (recordeu, d'altra banda, que estem de rebaixes), jo vos desitge molta poesia (i un poquet de ciència, que mai ve malament) i molt d'amor. Fins aviat!
Doncs moltes gràcies pels desitjos, i el mateix per a tu! Ja ens contaràs del Durrell (crec que t'agradarà) i la resta, que estarem esperant amb candeleta.
ResponEliminaSalut i molt bones vacances!
Gràcies, AlfredRussel, seguiré visitant el teu blog, perquè hi ha rutines que no cal deixar per vacances :))
ResponElimina