dijous, 29 de juliol del 2010

Annex: recomanació

El amor es una droga interior. O mecanismes cerebrals. 

4 comentaris:

  1. A mi "desazón" no... no me dóna, Verónica. Supose que és perquè sempre he separat els sentiments a la ciència, vull dir, que per a mi, el fet que s'explique l'amor per neurotransmissors o ús de zones cerebrals semblants als relacionats amb les drogues, no em fa llevar-li valor a l'amor.

    Un beset, desdesazónate, hehehe

    ResponElimina
  2. i de la lliteratura com a droga no hi ha cap estudi? ^^

    ResponElimina
  3. Interessant. No debades l'amor es compara amb les drogues i amb les malalties. En poesia, també.

    ResponElimina