A mi "desazón" no... no me dóna, Verónica. Supose que és perquè sempre he separat els sentiments a la ciència, vull dir, que per a mi, el fet que s'explique l'amor per neurotransmissors o ús de zones cerebrals semblants als relacionats amb les drogues, no em fa llevar-li valor a l'amor.
Cuanta verdad! y que desazón!
ResponEliminaA mi "desazón" no... no me dóna, Verónica. Supose que és perquè sempre he separat els sentiments a la ciència, vull dir, que per a mi, el fet que s'explique l'amor per neurotransmissors o ús de zones cerebrals semblants als relacionats amb les drogues, no em fa llevar-li valor a l'amor.
ResponEliminaUn beset, desdesazónate, hehehe
i de la lliteratura com a droga no hi ha cap estudi? ^^
ResponEliminaInteressant. No debades l'amor es compara amb les drogues i amb les malalties. En poesia, també.
ResponElimina