dimecres, 30 de juny del 2010

Compartir taula amb desconeguts 2

Si comparteixes taula amb desconeguts, a part d'estar sovint callat, o dir  coses com "açò està molt bo" o "a mi m'agradava millor l'altre plat, el del formatge", si tens sort, pots buscar-li les mans al teu acompanyant. Enllaçar-les baix la taula, en un acte de tendresa, apte per a tots els públics. O acariciar-les. Pot ser voldries besar-lo, al teu acompanyant, un bes llarg a la boca i uns de xicotets al coll, acariciar-li el braç i que se li eriçara el cos, acariciar-li l'esquena, deixaries, fins i tot, que el sopar es gelara... Pot ser voldries, però has de saber mantindre el decòrum. Les ganes de més tendresa, mossegar-les i guardar-les per a un altre dia (o si tens sort, per a més tard, lluny de les mirades alienes). 
Però les mans, les mans pots buscar-les, com vos dic; enllaçar-les entre plat i plat.

3 comentaris:

  1. amb baix-de-la taula asi no importen els desconeguts que esten per damunt

    ResponElimina
  2. També pots buscar les mans dels desconeguts, en un arrebat d'osadia ;)

    ResponElimina
  3. Molt bo, Cortuska. Baix-de-la-taula, eixe lloc màgic...

    Mariko: :))) Eixa temeritat te pot eixir bé o malament, no mai es sap...

    Coralet

    ResponElimina