diumenge, 14 de març del 2010

La mort de les palmeres

S'ha girat vent. Ens posem bé les bufandes, ell du un gorret negre. Sols hi ha una parella d'hòmens i un gos caminant per l'arena, els altres caminen pel passeig. Alguna barqueta entra pel port, és hora de dinar. Respire profundament, la vida m'ha d'entrar pel nas i la boca.

La mort de les palmeres ens recorda que tampoc hi haurà final feliç per a nosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada