dimecres, 10 de febrer del 2010

La jugada malament...

Si el concert es va fer com a un acte més per promocionar la copa de la infàmia, jo no ho sé encara, però ja vaig dir al seu moment, mentre aguantava un got menut de cervesa i el depriment Nacho Vegas cantava , que a Rita li havia eixit la jugada malament. Si pretenia que algun dels grups que tocava lloarà el Port i les noves instal·lacions, si esperava que no s'aliniarien al costat de la sensatesa. Primer fou La Habitación roja amb una cançó dedicada al Cabanyal, després fou el Vegas (que tampoc és que se li enteguera massa el que deia), després Los Planetas. Abans que aquests tornaren a l'escenari per tocar dos cançons més - el públic els ho demanava- un xic va treure una pancarta a favor de la rehabilitació del Cabanyal. La gent va aplaudir. Ah, i Los Planetas, genial, fins i tot sense haver sopat i amb fam.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada