A mi em desagrada quan un autor és sobrevalorat, quan és el típic que li agrada a tothom. Com Benedetti. Amb Estellés intente dir-me: no és tan bo, és molt tòpic, blablabla. Però és que és bo, i no puc evitar que m'agrade.
Sí, jo crec que hi ha poetes que connecten fàcilment amb gent que no sol llegir poesia i amb gent que sol llegir poesia, també. A mi Estellés m'agrada molt, molt. No sé on vaig llegir (a Camp de mines?) "el patetisme d'Estellés..."... Sobre els autors sobrevalorats? Benedetti té coses bones. No sé, abans em molestava però ara no. Que més dona que sobrevaloren... almenys hi ha poetes sobrevalorats. Un bes, a vore si quedem prompte.
A mi em desagrada quan un autor és sobrevalorat, quan és el típic que li agrada a tothom. Com Benedetti.
ResponEliminaAmb Estellés intente dir-me: no és tan bo, és molt tòpic, blablabla. Però és que és bo, i no puc evitar que m'agrade.
Sí, jo crec que hi ha poetes que connecten fàcilment amb gent que no sol llegir poesia i amb gent que sol llegir poesia, també. A mi Estellés m'agrada molt, molt. No sé on vaig llegir (a Camp de mines?) "el patetisme d'Estellés..."...
ResponEliminaSobre els autors sobrevalorats? Benedetti té coses bones. No sé, abans em molestava però ara no. Que més dona que sobrevaloren... almenys hi ha poetes sobrevalorats.
Un bes, a vore si quedem prompte.
Què voleu que hi faça. Elemental! Ja ho sé...
ResponEliminaNo t'acabe de pillar (potser perquè vinc cansada) T'agrada Benedetti? c'est ça?
ResponEliminaMillor ser elemental, totes les coses ho demostren.
Un beset
Són uns versos de 'Els amants'. M'agraden tots dos... ;P
ResponElimina