És tard i encara he de repassar millor una altra exposició que he de presentar demà, veges tu per a què tants treballs voluntaris, i després no tindre temps per estudiar, a estes altures de Gener, i amb treballs ballant-me al cap. El de hui ha sigut un poc desastre. Però he après. Entre altres coses, que la gent et sorprén positivament. Hòstia que hi ha gent molt generosa (jo en certs temes no ho sóc massa i sempre crec que els altres són igual que jo). He d'aprendre d'eixa gent. El meu particular objectiu 2010: aprimar-me estratègicament (o siga reduir certs punts i altres no) o acceptar-me així, i aprendre de la gent generosa (la que comparteix els èxits), vull dir, aprendre a ser més generosa.
A vegades estem tan tancats en els nostres projectes que oblidem als demés. Crec que el més important d'un gest generós, a part del seu efecte directe, és recordar-nos a qui el presenciem o rebem a ser-ho també nosaltres.
ResponEliminaComplertament d'acord amb tu.
ResponElimina