Quina lluminositat que ha omplert el bloc! Sembla ben bé que hagi nevat. M'agrada més així!
:)Com a l'Horta no neva!
Quina lluminositat que ha omplert el bloc! Sembla ben bé que hagi nevat. M'agrada més així!
ResponElimina:)
ResponEliminaCom a l'Horta no neva!