dimecres, 20 de gener del 2010

Si els xinesos

“Si els xinesos desitjaren viure com els nordamericans, necessitaríem els recursos de quatre móns per a aconseguir-ho”
Pan Yue, Deputy Director, State Environmental Protection Administration (citat en Financial Times 25 de maig de 2004)

2 comentaris:

  1. imaginem una ( sola )terra sense el ésser humà..jo proposso un suicidi global ( una eutanàsia en veritat ) com acte realment ecologista

    ResponElimina
  2. Em sembla que de tots els motius pels que et pots suïcidar eixe seria realment absurd. Però no et falta raó. L'augment demogràfic és perillós, o morim els que estem vius, o no naix ningú més per una temporada ;)

    ResponElimina