imaginem una ( sola )terra sense el ésser humà..jo proposso un suicidi global ( una eutanàsia en veritat ) com acte realment ecologista
Em sembla que de tots els motius pels que et pots suïcidar eixe seria realment absurd. Però no et falta raó. L'augment demogràfic és perillós, o morim els que estem vius, o no naix ningú més per una temporada ;)
imaginem una ( sola )terra sense el ésser humà..jo proposso un suicidi global ( una eutanàsia en veritat ) com acte realment ecologista
ResponEliminaEm sembla que de tots els motius pels que et pots suïcidar eixe seria realment absurd. Però no et falta raó. L'augment demogràfic és perillós, o morim els que estem vius, o no naix ningú més per una temporada ;)
ResponElimina