divendres, 18 de desembre del 2009

I no tenc res pensat però vull escriure

I no tenc res pensat però vull escriure
dir prou! o ja està bé! o quina hora és?
què importa? escriure
clavar el desig al full, cridar més vida!
salvar un segon si cal, una paraula
que digui quelcom bell
quelcom inútil
capaç d'abrusar el foc
trencar massisses
fornals
on senyoregen
agulles del rellotge.

Ponç Pons, Al marge. Ed. Moll.


Demà, la Font Roja, despús-demà, el Delta.

3 comentaris:

  1. Si vas demà a la Font Roja dona-li records al Menejador de la meua part... quina enveja, jo també voldria estar allí!

    ResponElimina
  2. Menejador??
    És la primera volta que vaig a la Font Roja, estic entre "il·lusionà i asustà" -pel fred!

    ResponElimina
  3. Ja sé, ja sé què és Menejador.
    Nevadíssim Menejador.

    ResponElimina