Pues están de concurso :)
És cosa del paisatge i de la màquina (de retratar, com diu ma mare).Encara tinc fred!
Un canvi preciós i estimulant.
Pues están de concurso :)
ResponEliminaÉs cosa del paisatge i de la màquina (de retratar, com diu ma mare).
ResponEliminaEncara tinc fred!
Un canvi preciós i estimulant.
ResponElimina