El Parc Natural del Delta de l'Ebre sembla fet bàsicament per preservar la vida i la tranquil·litat de les aus, malgrat la caça, que com a Sueca i rodalies, és esport habitual.
Encara recorde este estiu anant per bicicleta pels arrossars i botar a cada canyonà (no ho havia vist mai això, canons que es troben als camps, i que cada cert temps disparen). En general, els agricultors odien els pardals, més si mengen de la seua collita. Malgrat això, les aus són l'interès fonamental del Parc, així hi posen l'èmfasi als cartells informatius, on pots trobar detall acurat de les espècies que nidifiquen o viuen per allà, a les llacunes. Les plantes, accesòries. Carpobrotus allí també, i no li fan cas. Veurem quan siga massa tard.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada