No sols el referèndum, la consulta organitzada i sorgida des dels ciutadans, la consulta popular, també ara la possible prohibició dels bous- a la plaça, no sé si també seran els bous al carrer, o no sé ni si en tenen.
(Sent dir-ho, perquè gent que m'estime molt disfruten amb els bous al carrer, els agrada mirar la desencalaixonà i tallar la corda del piló, i assenyalar els de la primera por.)
M'agrada la idea de prohibir el patiment dels braus a l'espanyola. Però m'indigna mantenir el patiment a les festes majors pròpies. La llei és ben senzilla: "cap animal ha de patir per divertiment humà".
ResponEliminaJa, està tan clar per a nosaltres, veritat? Però hi ha gent que viu les festes dels bous, i sembla que no ho veu així. Objectivament, el bou pateix, aleshores,s'ha de prohibir.
ResponEliminaEl meu besavi, la uelo Enrique, cuidava bous, i se'ls estimava (els cuidava però no eren seus) i també s'estimava els bous al carrer. Contradiccions?
Abraç i Bon Nadal!