
No coneixen Faulkner. Com, aleshores, fer-los entendre el que s'estan perdent? Com explicar-los la pertorbació que em provocà, i que els pot provocar -encara que ja són massa vells?- Santuari als setze anys?
Intente no semblar pedant. La passió per certes coses dóna també coneixement: en saps un poc perquè t'agrada i per tant, no et costa gens passar-te hores en eixa -dins eixa- afició.
Ella ha buscat El Brogit i la Fúria i n'ha llegit unes pàgines. No li ha agradat. És un monòleg interior, intente explicar. En va. No coneixen Faulkner. En canvi, és un dels meus escriptors preferits.
Per què et deixe comentaris i no es queden? :_(
ResponEliminaDeia, que dius molt això de "és el meu escriptor/a preferit". I que trobe que és bona senyal :)
Mmm, no sé perquè... a mi respondre als comentaris també em costa, i a més, em passen moltes vegades desapercebuts..
ResponEliminaFixa't: dic un dels meus escriptors preferits per asegurar-me poder dir-ne més. No en tinc d'un preferit.
Com va tot?
jo el tinc pendent..en quant termine La sonrisa etrusca agafe El ruido y la furia que està a la bibliotece del meu barri..
ResponElimina