dimecres, 14 d’octubre del 2009

Are you already?

Estàs preparat per equivocar-te? Per no saber i no saber respondre? Preparat per mantindre el pols tranquil, la mà tranquila, mentre alguna cosa a l'estómac comença a dansar contra les parets? Preparat per dubtar? OH, si és així, endavant, els xiquets t'esperen. Mantín-los, almenys, desperts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada