
Hui una dona gitana m'ha oferit una branqueta de romaní a la Plaça de la Verge (possiblement d'algun test, perquè ja em direu quina romaní silvestre creix a l'asfalt), plovia a bots i barrals, i jo fugia cap a Burjassot, el meu destí quasi impossible del dia. Li he negat amb el cap -no vull aturar-me per buscar entre totes les coses que amague a la motxila unes quantes monedes soltes (sóc massa descuidada amb els diners, diu ma mare, i tinc la mà foradada, afegiria un que jo sé). Aleshores, la dona m'ha seguit uns passos mentre deia: bonita, te digo que he visto en ti...Jo m'he asustat i he pres més velocitat. No crec en res, però sí en l'autosuggestió. No volia saber res del que esta dona em diguera. Una mentida, potser, però ja m'haguera deixat pensant en això durant tot el dia.
Foto de mallorcaweb.net
com diria Jodorowsky una predicció ens fa( de manera inconscient ) voler que es cumpleixa..però si ens la fan tan sols tenim que fer-la cumplir de manera simbòlica..això és la psicomagia!
ResponElimina