dimecres, 30 de setembre del 2009

Allà per l'any 79

El professor d'una assignatura de nom massa llarg recordava ahir que ell començà a impartir dita assignatura a l'any 79 -cap dels que estàvem allí havia nascut encara- i que no comptaven amb ordinadors per aquella època, així que sols tenien la calculadora. Ho venia a contar l'home perquè veiérem com havien canviat les coses: aquells que encetaren el pla s'examinaven durant 8 hores, temps comptat per a resoldre un sistema de matrius (per a taxonomia), i que ara eixa mateixa operació la farem amb l'ordinador i no ens costarà de fer (a la màquina, s'entén) més de 2 o 3 minuts.

2 comentaris: