M'ha agradat molt aquest apunt, se m'han quedat dins les paraules i m'han deixat un regust amarg, de no sé ben bé què.
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Gràcies En veu baixa, a mi el teu relat del conductor amb presses i ràbia, buf, enhorabona!
M'ha agradat molt aquest apunt, se m'han quedat dins les paraules i m'han deixat un regust amarg, de no sé ben bé què.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaGràcies En veu baixa, a mi el teu relat del conductor amb presses i ràbia, buf, enhorabona!
ResponElimina