dilluns, 21 de setembre del 2009

Matemàtiques


-Saps? Jo he patit sempre i molt de soledat.


-Sempre i molt?


-Sí. I l'efecte no és la suma.

3 comentaris:

  1. M'ha agradat molt aquest apunt, se m'han quedat dins les paraules i m'han deixat un regust amarg, de no sé ben bé què.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Gràcies En veu baixa, a mi el teu relat del conductor amb presses i ràbia, buf, enhorabona!

    ResponElimina