dijous, 23 de desembre del 2010

Dos dies i bon nadal

Ahir
Podria pintar, em dic totes les vesprades quan m'assec per omplir un full o un desert sense aigua. Els llenços els posaria davant de la finestra, a les fosques no hi hauria color i aturaria el quadre: allí on quedaria la mà en el darrer moment, allí començaria el traç el matí següent amb tota la llum. Podria pintar, em dic quan moc insinstentment el llapis, fent cercles sense mots, morta de set. 

Despús-ahir
Si alguna cosa puc rescatar del Nadal, són els moments en què elegisc llibres. Aquest any la llista és xicoteta, solament tres perquè ja he tingut un altre regal. En quant al tema relacionat amb aquest blog, diré el llibre que és un poemari: La plaça salvatge, de Tomas Transtörmer. Tanmateix, hi ha altres poetes que han anat apareixent en blogs que queden en una llista, en una llista més llarga on vaig acumulant desitjos, somnis i llibres que em queden per llegir. Alguns d'ells són: 1, 2, 3 ...


4 comentaris:

  1. Bon Nadal, ple de bona companyia i millor poesia.

    ResponElimina
  2. Bona nadal, Enric. Bona companyia i bona poesia resumirien un nadal perfecte :)

    Coralet

    ResponElimina
  3. Bon Nadal a totes i tots!!!! jo en compte de poesia tinc un llibret en anglés, però entre lletres va la cosa! jejeje.

    ResponElimina