Maig serà Billy Collins, el final del Canto de la alondra, Calç d'Enric Casasses, Ramon Guillem amb Solatge de sols, el Claustre dels dies, Quasimodo i la seua bellesa, El fals i el vertader verd de la primavera, Watanabe sud-americà. Maig també serà parèntesi i pensaments -preguntes i respostes- sobre el fracàs meu. Maig serà el reintent.
Vaya, que bonito. El fracaso y el intento que pueden ir siempre de la mano...afortunadamente!
ResponEliminaSí, però aconseguir que el fracàs allibere, això és el que em propose.
ResponEliminaPer cert, com m'agrada com -i el que- dibuixes. Un beset.