Cada vegada que ma mare diu "raïl", jo li dic que diga "arrel". Ara bé, he buscat la paraula al Diccionari català-valencià-balear, i sí que està, encara que etimològicament ens diuen que prové del castellà. La meua pregunta és, aquesta paraula que ve de tant lluny, de fa tant de temps, no s'ha de dir perquè prové del castellà?
Així que quan ma mare torne a dir la paraula, em callaré i escoltaré?
Sí, clar...
ResponElimina