Avui ha eixit publicat, al Suplement Aula, del diari Levante, un escrit sobre l'arbre del cautxú , article que vaig escriure com a part de les meues pràctiques al Gabinet de Didàctica del Jardí Botànic. No sabia si posar-ho al blog, però estava tant contenta aquest matí quan l'he vist! I el meu nom! Seria un goig escriure sobre ciència. Ara ja m'ha passat l'eufòria, i ja m'han vingut al cap els dos requisits, escriure bé i saber de ciència.dimecres, 24 de març del 2010
L'or blanc (o per què la felicitat dura tant poc?)
Avui ha eixit publicat, al Suplement Aula, del diari Levante, un escrit sobre l'arbre del cautxú , article que vaig escriure com a part de les meues pràctiques al Gabinet de Didàctica del Jardí Botànic. No sabia si posar-ho al blog, però estava tant contenta aquest matí quan l'he vist! I el meu nom! Seria un goig escriure sobre ciència. Ara ja m'ha passat l'eufòria, i ja m'han vingut al cap els dos requisits, escriure bé i saber de ciència.
Etiquetes de comentaris:
arbre del cautxú,
biologia,
el Levante,
escriure,
felicitat,
gabinet de didàctica,
il·lusions,
Jardí Botànic
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
dels dos tens! el goig seria nostre ^^
ResponEliminaQue va, que va, pos no me queda!les teues paraules naixen del carinyo :)
ResponEliminaA part, em cal també llegir més ciència, però la facultat, poesia i novel·la ja em tenen prou ocupada.
Ei, però he trobat blogs de ciència que estan molt bé. Et recomane el de Apuntes científicos desde el MIT.
Per cert, este cap de setmana hi ha plans de cinema i filmoteca (chinatown!) si vols t'envie més informació per via interna.
Un bes ben fort, amb ganes de quedar
Coincidisc amb cortuska, d'una manera tan taxativa que ni se t'ocórrega donar-nos la contrària :P
ResponEliminaFelicitats, fa comboi, això de vore el nom en una cosa oficial!
Jo també vull quedar. Vos enviaré un mail a tu i a en beu baixa per vore si vos apetix.
Petonets poc científics però un tant literaris!
el plaer d´esperar llegir-te en premsa cada dia ( amb paper que fa fru-frú ) seria maravellosa ^^
ResponEliminavaig escriure al teu fb..
que et sembla Punset?
beijinho
Eps,
ResponEliminaque el blog no m'avisa quan algú escriu comentaris, així els veig quan els veig...
El plaer seria meu, sense cap dubte ;)
T'he escrit per quedar demà matí (si no respons per fb, t'escric al mòbil)
Punset m'agrada però no crec que siga un bon divulgador. La majoria de la gent no l'entén.
M'agrada certes coses que diu (com això de quin va ser el primer gest d'amor, encara que això té més de poesia que d'altra cosa) i també la passió que li posa a saber de ciència, i quan parla amb els científics.
Per altra part, no l'he llegit mai, o siga que...
Beijinho, beijinho, ao meu amigo quase portugués.