Després de dinar estofat de carn i vedella a la planxa, amb açò vull dir que teníem energia per a caminar i per a més, anàrem amb el cotxe uns kilòmetres per apropar-nos al dolmen que es troba en el tram entre Bescaran i Castellnou de Carcolze. A mesura que pujàvem es feia més present la neu. Deixàrem el cotxe a un revolt i ens encaminàrem seguint les fites cap a uns trossos de pedra que si no fóra pel meu acompanyant jo no haguera sabut que existien aquests monuments megalítics. Caminàrem per damunt la neu, mirant les petjades i comparant-les amb les petjades de l'arena. Caminàrem per damunt de les molses que allí han construït un tapís moll baix dels pins. En aquell bosc és fàcil veure pins caiguts, i atreta per tot allò que es va marcint o que ha patit la fúria de la natura o de l'home, vaig fer foto d'un pi arrencat de soca-rel qui sap si pel vent o per altra cosa.
Malgrat l'esforç i de provar per diversos caminets, les fites eren insuficients i no hi va haver manera de trobar el dolmen.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada