dijous, 4 de març del 2010

Conservació de la Natura 1

No tenim cap Parc Nacional, que més que el nom "nacional", la seua importància en la denominació o no són les mesures de protecció que s'apliquen.
Vull començar uns escrits sobre conservació vegetal i també sobre les plantes, a veure si tinc temps.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada