La poesia és una cosa seriosa
dijous, 4 de març del 2010
Conservació de la Natura 1
No tenim cap
Parc Nacional
, que més que el nom "nacional", la seua importància en la denominació o no són les mesures de protecció que s'apliquen.
Vull començar uns escrits sobre conservació vegetal i també sobre les plantes, a veure si tinc temps.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada