dimarts, 16 de febrer del 2010

No abandone Cosmòpolis

Em pregunte on està "eixa intensitat impossible d'oblidar" i l'escriptor pertorbador... Tanmateix, no l'abandone, perquè estic en l'època de no abandonar i persistir, i resistir, i dir etc, etc.


Entre Didi Fancher i Eric Parker. Parla ella.

¿No et veus en tots els quadres que t’agraden? Sents com una resplendor t’inunda. És una cosa que no pots analitzar, no en pots parlar clarament.

i en un altre moment:

Estàs començant a pensar que és més interessant dubtar que no pas actuar. Però per dubtar fa falta més coratge.

1 comentari:

  1. Què collons li està passant al meu blog? Què són eixes lletres estranyes? Què o qui?
    No entenc res.

    ResponElimina