Em pregunte on està "eixa intensitat impossible d'oblidar" i l'escriptor pertorbador... Tanmateix, no l'abandone, perquè estic en l'època de no abandonar i persistir, i resistir, i dir etc, etc.
Entre Didi Fancher i Eric Parker. Parla ella.
¿No et veus en tots els quadres que t’agraden? Sents com una resplendor t’inunda. És una cosa que no pots analitzar, no en pots parlar clarament.
i en un altre moment:
Estàs començant a pensar que és més interessant dubtar que no pas actuar. Però per dubtar fa falta més coratge.
Què collons li està passant al meu blog? Què són eixes lletres estranyes? Què o qui?
ResponEliminaNo entenc res.