La poesia és una cosa seriosa
dimarts, 16 de febrer del 2010
Ens estimat sempre amb les mans agafades
ens hem estimat sempre així, amb les mans agafades. i fins i tot quan ja no ens estimàvem enllaçàvem les mans per dormir-nos i per enèssima vegada pensem quina sort tindre mans.
1 de setembre de l'any passat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada