dimarts, 16 de febrer del 2010

Ens estimat sempre amb les mans agafades

ens hem estimat sempre així, amb les mans agafades. i fins i tot quan ja no ens estimàvem enllaçàvem les mans per dormir-nos i per enèssima vegada pensem quina sort tindre mans.
1 de setembre de l'any passat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada