dilluns, 1 de febrer del 2010

Com va a ser la ruina subtitular les pel·lícules en català?
*****
Ahir o despús-ahir vaig veure per primera vegada una persona llegint un llibre electrònic a l'autobús. El que més curiositat em produí (a part de quin llibre seria, però això em passa igual si és en paper o en tinta electrònica) és veure com passava les pàgines. En el futur, la gent ,quan un diga passar pàgines s'imaginarà també el moviment de picar un botonet? Canviarà l'expressió passar les pàgines?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada