La poesia és una cosa seriosa
dimecres, 3 de febrer del 2010
Sant Blai
Com no està ma
uela
, este any tampoc hem tingut rotllet de Sant Blai beneït contra els
mals
de gola.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada