diumenge, 31 de gener del 2010

Rosa

La dona que al 2006, quan jo aní de viatge a un poblet perdut prop de Nimes, tenia vora 80 anys i agafava tots els dies el cotxe per a baixar als pobles on feien mercat i em convidà a un xarop dolç mesclat amb aigua i de sabor a menta (xarop que em parlava de la infantesa de mon pare) i em digué que tornara, si volia amb el que en aquell temps era la meua parella, i que li escriguera cartes (tinc encara la nota amb la seua direcció escrita amb bona lletra), va morir esta setmana passada. Està clar que no vaig tornar ni l'escriguí cartes.

2 comentaris: