dissabte, 23 de gener del 2010

4 comentaris:

  1. Supose que estaràs enfeinada amb els exàmens. Que vaja bé! Torna prompte.
    Per cert, la cosa anà bé, encara que hi havia molt poqueta gent, i Pedrals molt bo.

    ResponElimina
  2. Sí, però ja procure jo perdre temps amb altres coses, com el facebook. Açò és "qualsevol cosa menys estudiar".
    Estic fava, hauria d'haver anat. A vore si feu una altra cosa així i ben prompte!
    Besos

    ResponElimina
  3. si, torna promte, alguns som adictes a les teues entrades ( m´agradava més l´altra estètica, peró com els llibres, la portada és el de menys ) el fb és com la televisió del segle xxi: passes hores davant i si et descuides no has guanyat res, però pot ser molt més participatiu i fins creatiu..

    ResponElimina
  4. Sí, tens raó, pot ser participatiu i creatiu, i també construir lligams o ajudar a construir-los. Però diria que ara no és el meu temps en què toca fer-ho.
    Besets

    ResponElimina