Supose que estaràs enfeinada amb els exàmens. Que vaja bé! Torna prompte. Per cert, la cosa anà bé, encara que hi havia molt poqueta gent, i Pedrals molt bo.
Sí, però ja procure jo perdre temps amb altres coses, com el facebook. Açò és "qualsevol cosa menys estudiar". Estic fava, hauria d'haver anat. A vore si feu una altra cosa així i ben prompte! Besos
si, torna promte, alguns som adictes a les teues entrades ( m´agradava més l´altra estètica, peró com els llibres, la portada és el de menys ) el fb és com la televisió del segle xxi: passes hores davant i si et descuides no has guanyat res, però pot ser molt més participatiu i fins creatiu..
Sí, tens raó, pot ser participatiu i creatiu, i també construir lligams o ajudar a construir-los. Però diria que ara no és el meu temps en què toca fer-ho. Besets
Supose que estaràs enfeinada amb els exàmens. Que vaja bé! Torna prompte.
ResponEliminaPer cert, la cosa anà bé, encara que hi havia molt poqueta gent, i Pedrals molt bo.
Sí, però ja procure jo perdre temps amb altres coses, com el facebook. Açò és "qualsevol cosa menys estudiar".
ResponEliminaEstic fava, hauria d'haver anat. A vore si feu una altra cosa així i ben prompte!
Besos
si, torna promte, alguns som adictes a les teues entrades ( m´agradava més l´altra estètica, peró com els llibres, la portada és el de menys ) el fb és com la televisió del segle xxi: passes hores davant i si et descuides no has guanyat res, però pot ser molt més participatiu i fins creatiu..
ResponEliminaSí, tens raó, pot ser participatiu i creatiu, i també construir lligams o ajudar a construir-los. Però diria que ara no és el meu temps en què toca fer-ho.
ResponEliminaBesets