divendres, 15 de gener del 2010

Un apunt ràpid i un enllaç

En volta de guanyar temps, el perd. He desfet el meu apartat de Aquests dies m'ha agradat especialment, no sé com.
Aleshores pose a un apunt l'enllaç del Nou dise, perquè a la pàgina 4, secció Opinió, hi ha un text que m'ha agradat i compartisc el que diuen en ell. Perquè estic farta, he acabat farta de què la tria de la llengua siga cosa més d'estadístiques i de cara a la galeria que un fet que després et servisca per rebre docència en valencià. Que no, que no, que a la Universitat les llengües no estan en les mateixes condicions. És una assignatura pendent, però sembla que poca gent se'n faça responsable. Almenys al Campus de Ciències la situació està així.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada